neděle 14. dubna 2013

Úžasný víkend

První úplně jarní:-)
V sobotu jsme šli nakupovat klukům jarní věci, teda hlavní byly boty, ale Domčovi i kalhoty, děs poděs,...nakonec zelené rifle nemá, jak já zelenou nesnáším, ale oranžové:-D Nechal se pěkně přesvědčit, že přeci jen nebude mít jako všichni, ale že bude ten nej a jediný.
Dle jeho reakcí na fb a i doma/věci si vzorně ukládá, schovává i se převléká/ je moc rád.
Matýskovi tenisky, potřeboval další na tréningy, které začínají v pondělí.
Kluci si to užili, jak jinak Kubík zůstal doma.
Toto jeho oblíbené není.
A dnes jsem šli na bazén, zjistili jsme, že Matyáš zapomněl plavat, teda spíše zapomněl, že se už nebál. Po dvou hodinách už teda "plaval" bez pásku, ale jistota a už vůbec ne styl v tom nebyly.
Mám obavu ho pouštět na tréningy na bazén.
Uvidíme. Dali jsme si obídek v restauračce u bazénu s krásným výhledem.
Doma já vzala foťák a šla fotit, během lovu včelek, jsme se začala dusit, což mi připomnělo, že jaro je opravdu tady a já se k pylům nesmím blížit a to už vůbec mi nedocvaklo, že jsme alergická na píchnutí hmyzem a fotila, jak jinak při soustředění, s pusou dokořán:-D
Jak se Matyáš vzbudí, jdeme zkusit snad ještě kolo, snad i to nezapomněl:-)




2 komentáře:

Děkuji za Váš určitě milý komentář :-)