pondělí 21. ledna 2013

Ledovka

Dnes byly popřené zákony, které nám vtloukali do hlavy už na základní škole.
Skupenství vody: nad 100C pára, pod 0 led a mezi voda.
Tak jak my kdo vysvětlí, že venku je -3C a prší!!! To že na autě, cestách, stromech je z toho pak led, chápu, ale jak to, že vůbec prší voda?
Když jsem přišla po práci k autu, viděla jsem auto uvězněné v 3-4mm vrstvě ledu.
Po dolování, abych se dostala vůbec do auta a nastartovala, nastal další šok. Škrabka po ledě jen klouzala.
Nakonec jsem zjistila, že u těsnění okna je guma, která po lehkém tlaku popraskala v tom místě led, dostala jsem se na sklo a já mohla začít dolovat auto ze skořápky, teda aspoň okna.
Hlavní tahy cest celkem šly, byly posolené, ale naše cesta snad 5. kategorie bylo kluziště.
Když jsem dojela k bráně, šťastná jak bleška, že bez úhony, bylo hned po úsměvu. Zamrzla nám samonosná brána. 
Tak další zbavování se ledu.
Za hodinu jsme jela opět s kluky na trening.
Cesta tam a opětovné škrábání po tréningu bylo stejné, jen cesta zpět už byla lepší, nasněžilo:-)



1 komentář:

  1. Muj muz tvrdi, ze je to skrz inverze ze prsi kdyz venku mrzne.ale tez to nechapu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš určitě milý komentář :-)