čtvrtek 31. ledna 2013

Vysvědčení první Matýskové

A asi jediné, kterým se dá u nás momentálně chlubit.

Dominik, den předem jsem podepsala třídní dútku, abych zjistila, že má neomluvené hodiny, přitom jsme to řešily s jeho třídní a vše mělo být ok. Že se děsně zhoršil, jsme čekali, byla mu po oznámení mi vysazená léčba,...důvody nemohu zvěřejnit, ale pro mne byly dost šokující. 2 z TV jsme nečekali nikdo, ale říkala jsem si, asi zlobí, tak je ohodnocen ne dle výsledků, ale chování, ne že bych s tím souhlasila.
Zjištění, že to mají hokejisté, protože místo jedné hodiny TV chodí na tréning, který je "součástí" hokejové školy, bylo pro mne dost překvapivé.
Možná by bylo dobré nás - rodiče- o tom předem informovat. Představa, že se bude chtít Dominik hlásit na nějakou školu, kde se budou dělat talentové zkoušky z tělocviku, nevím, jak budu 2 z TV vysvětlovat.
A navíc, teď neměli ani hodnocený hokej.
Že by nějaké změny ve škole?
Teď už čekám na odpověď ze školy.

Kubík: jeho výmluva k ne moc chlubivému vysvědčení je, že byl 14dní marod v době, kdy se uzavíraly známky:-D
Ale 4 nebyla žádná, toť jeho velké štěstí :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš určitě milý komentář :-)