pátek 4. ledna 2013

Sesterská jízda

Tak nějak se nám zalíbilo být spolu na vánoce, tak jsme přidaly ještě večer.
Díky tomu, že se tady zdržela i Markéta, která bydlí dalekoooo a co máme děti a práci, tak nemáme moc času na to, abychom se sešly a jen tak si spolu užily, jsme se uvolnily na večer.
Holky vymyslely bruslák,jakože po létech, bylo to fajn, jen teda já s Markét jsme si říkaly po půlhodině, to jako ještě hodinu jen tak jezdit?
Hold jsme zvyklé při takových činnostech mít u sebe děti, které stále hlídáme, chytáme, poučujeme,... a taky kdysi nás tam lovili kluci:-D
Ale vydržely jsme.
Pak nás Markéta pozvala na suchi, byla jsme hrozně zvědavá, jsme děsný fifral v jídle, ne vše projde mým krkem:-( 
První kousek mne nadchnul, přiznám, vždy se mi to moc líbilo, ale při druhém už byl problém:-(
Zkoušela jsem pak ještě po kouskách,...ale nešlo to. Tak si holky pochutnaly a já byla moc ráda, že jsem to mohla vyzkoušet a ochutnat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš určitě milý komentář :-)