sobota 5. ledna 2013

Před léty a teď

Na výborné oslavě Lucčiných 30. narozenin jsme fotili i dle fotek, co donesly holky. Byla to legrace:-)
Rodinná, kde jsme všichni:-)

A naše Lucka v roce narození a nyní jen s mamkou, myslím, že malá změna je vidět:-D

A tady i s taťkou:-)

Supééér nápad, krásná vzpomínka!
Mám Vás všechny moc ráda!

7 komentářů:

  1. Úžasné fotky, skvělý nápad! Moc jsem se pobavila.

    OdpovědětVymazat
  2. Ali a jak jsme se my pobavili, jsem říkala, teda vybrat fotku, kde mám zavřené oči:-D Lucka se nevešla na klín,....ale bylo to super a výsledek stojí za to!

    OdpovědětVymazat
  3. Vy máte vůbec výborné fotonápady, vaše PF je také výborné. Ovšem časosběrné fotografie rodiny je vynikající nápad :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranel, časosběrná není můj nápad. Takový jsme měli jediný, když slavil nejstarší syn 16. narozeniny, že si ho dá manžel na ruce téměř nahatého s fixem na stehni napsané Švec,...bohužel syn se nenadchl našim nadšením:-D Jinak vymýšlet fotky je super, jen mi chybí stejně nadšení modelové:-D Ale to asi známe všichni, co rádi fotíme:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Silvi nádhera, tohle já už nikdy nevyfotím. Docela ti závidím. Ale možná bych mohla vyhrabat něco se svýma holkama :). Jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  6. úžasný nápad a super rodinná památka! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji, vyřídím dalším členům:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš určitě milý komentář :-)