neděle 12. května 2013

...a je po kurzíku


bylo to super.
Vím hodně z Vás mi říká, že jsem ho nepotřebovala, že mám fotky pěkné, ale...
..ale Vám ukazuji jednu dvě fotky, dle mého ty nej, kolikrát ze stovky fotek.
Prostě jednu fotku jsem fotila miliony způsoby, nastavení, přidání světla,...
Takže moc času a moc práce,...ale práce, co mne baví:-)
Kurzík mi pomohl ujasnit si, k čemu ty čudlíky na fotáku jsou, jak nastavit, když chci delší čas,  vůbec vědět, že chci delší čas, jak ostřit, jak udělat světlo, když blesk nechci,...prostě to, co jsem dělala, jen pro jednu pěknou fotku  jsem musela např. 20x změnit nastavení foťáku a teď mi budou třeba stačit 2,3:-) 

Hraní s délkou času.

Vyfocen pohyb máznutím, kde má být vidět:)

Vyfocen pohyb bez máznutí.
Modelkou je lektorka :-)

Zaostřování, kde chci já a ne foták,....

Prostě to bylo fajn.
Navíc mne i potěšilo, že jsem dostala krásné hodnocení svých fotek.
Na kurzu začátečníků mám profi fotky:-)
Takže děkuji všem, kteří mi pomohli s výběrem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš určitě milý komentář :-)