sobota 4. května 2013

Po dešti





Aneb vytáhli jsme paty z domu aspoň na zahradu:-)
Jak jinak, vidím kapky, beru foťák a jdu na to,...navíc, mám jít příští víkend fotografický kurz a dnes mi poslali bližší info, kde mezi jiným bylo, že si mám donést 5 svých fotek. Ufffff, mám fotky, ale mé tvořivé neukládám a navíc byly z jiného foťáku. Tak teď lovím z blogů, fb, z paměti,....
Tak snad něco vyberu, kterou by jste brali vy?
Asi tady vložím více favoritů a nechám to na Vás:-)

5 komentářů:

  1. Ty poslední dvě fotky musí zabrat, jsou zcela neobvyklé, ba co dím, jsou vynikající. Danuše Šindelová (neumím zvolit profil, tak se podepisují)

    OdpovědětVymazat
  2. Kapky jsou opravdu úžasné, ta přeposlední je pro mě úplně TOP!

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, to jsou ale rychle rekce, moc za ně děkuji, asi si dám brzo práci a hodím tady fotek více, ať vyberu s sebou ty, co se líbí lidem, já k ním mám jiný vztah,...beru to tak, kolik dala, která práce, co s k fotce pojí,...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš určitě milý komentář :-)