pátek 10. května 2013

Rychlovka - ale velká prosba!!!

Vím, psala jsem, že vložím fotky a výběr fotek nechám na Vás, kteří nevíte, jak vnikly a co bylo kolem, ale nějak nebyl čas. Jsem ráda, že jsem udělala výcuc aspoň teď a ten vkládám Vám na výběr. Fotek by mělo být 5. Tak hurá do výběru, konec bude v 8 zítra/sobotu/ ráno, to je musím stáhnout na flashku.











Tak prosíííím, pomozte mi s výběrem :-)

6 komentářů:

  1. PRVNÍ kapky,, DRUHÁ děti, ŠESTÁ kapka, OSMÁ kytky, DEVÁTÁ srdíčko

    Tak těhle pět bych si na kurz vzala já:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, které děti, Adelku s Matym, nebo PFko s dětmi, kapka na listě, poupěti nebo rampouchová a které kytky :-)

      Vymazat
    2. Silvi číslovala jsem od první fotky nahoře - 1.,2.,6.,8.,9.,
      No já myslím, že chtějí vědět co umíte, a Tebe pošlou domů se slovy, že žádný kurz nepotřebuješ:-)))
      Ajka

      Vymazat
    3. Ajko, děkuji, bohužel, já fotím metodou pokus omyl, neznám pojmy ISO, závěrka,...a vůbec většinu slov, co se snaží v manuálu mi vysvětlit, jak to pustit, nastavit,... pak mi je utajená spousta funkcí, co foťáček umí. :-) Občas mám čas si hrát, to pak zkouším, šteluji,...naflákám kupu fotek a něco většinou vyberu, jen pak příjde moment, kdyby to chtělo rychlý jeden cvak,.....a nemám, nebo mám rozmázlé, zaostřené jinde, tmavé, zrnité,.. tak snad po víkendu to bude super:-)

      Vymazat
  2. První...(neznám zadání ani pravidla chjo nejspíš mi to uniklo) ale klidně si nahraj všechny.

    OdpovědětVymazat
  3. Aranel: Pravidla nejsou, máme si vzít na kurz focení 5 svých fotek :-) Nevím, zda k hodnocení, nebo vysvětlení co a jak, nebo vůbec, aby věděli, co fotíme:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš určitě milý komentář :-)