neděle 5. května 2013

Jarní údržba - zbavování zimního kožichu

Dnes manžel s Kubíkem  posekal trávu a na řadě bylo opět vyčesávání té naší malé obludy.
Dokud nemá obojek je to čertice, s obojkem se už dá krotit:-)
Chomáče kolem ní nejsou vše, to je dnes asi třetí hromádka, když ji vyčesávali jen kluci, tak jim vždy po chvilce utekla a začalo se jinde. 
Pak jsem se do toho zapojila i já a nakonec i manžel.
Ještě tipuji, že minimálně jednou bude třeba a to máme super kartáč/http://www.placek.cz/vyrobek-10671/hreben-furminator-dlouha-srst-l-bonus-1-ks/, tím starým to fakt tak super nešlo a navíc se hned vždy ucpal chlupy, tady se zmáčkne čudlík a chlupy vypadnou.


4 komentáře:

  1. Uff, tedy. Já kdysi mívala Aničku, plemeno Briarda. Pobývala venku na zahradě a délka její srsti dosahovala až k třiceti centimetrům. Česala jsem ji dvakrát za den, ráno i večer. Takže, moc dobře vím jak je těžké udržet srst velkého plemene v dobré kondici.
    Furminator používám i já na srst Holynek, chce to hlavně správný úhel držení.
    Zdravím a přeji příjemnou neděli :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to si nedovedu představit, my vyčesáváme párkrát za rok, vždy jak začne línat a občas ocas:-) Jinak je naštěstí "bezúdržbová" :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak s takovým kartáčem to musí jít samo:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna dnes jsem koupala a česala Betku, zítra jde k holiči:-P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš určitě milý komentář :-)